Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

miercuri, 30 iulie 2014

Bogațiile grădinii mele....


 O zi prielnică a de lucra în grădină. Roșiile sunt mari și trebuiesc legate pe araci. De acest lucru s-a ocupat Viorel, fiind bărbat,  iar eu pe lângă el facând  poze.
Iată cum arată roșiile noastre.....




                                      Prima roșie coaptă ....

                              

         


Ele nu au mai aşteptat să se coacă...
s-au rupt datorită greutății ...

Draga mea prietenă îţi mulţumim pentru semințele date asta toamnă.
Așa cum am scris într-un articol despre roşii și răsaduri, semințele
le avem de la prietena noastră Elena, din localitatea Purcăreni jud.
Brașov.

Nu am dat dovadă de modestie, dar îmi place să mă laud ...!!!!


Lângă straturile de roşii, la margine, avem căpșuni,  care rodesc pâna în toamnă, 
iată fotografiile. De asemenea avem şi căteva cuiburi de castraveţi.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu