Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

vineri, 6 iunie 2014

SALATĂ "PANAŞATĂ" - (asortată)


    Nu sunt un Master Chef, dar doresc să vă împărtăşesc unele dintre preparatele pe care le fac eu.
    Fiind sezonul salatelor, m-am gândit la o salată pe care nu am mai făcut-o de mult.
      Iată în ce constă:                                    






                                                                   Ingrediente:


  - 4 - 5 ouă fierte  (răscoapte);
  - 500 g fasole  uscată sau 2 cutii cu fasole boabe;
  - 1 foaie de dafin;
  -  4  - 5 boabe de piper;
  - piper măcinat;
  - sare;
  - cimbru;
  - 2 roşii;
  - 1 castravete  (poate fi murat);
  - câteva măsline;
  - 4 - 6 căţei de usturoi;
  - ulei de măsline;
  - mărar verde;






       Se fierbe fasolea în apă cu sare, cimbru , piper boabe, o foaie de dafin şi 2 - 3 căţei de usturoi. Când este fiartă se strecoară, se spală în apă rece,  se pune într-un castron şi se amestecă cu uleiul, piperul măcinat, usturoiul pisat bine si mărarul fin tocat.
Ouăle se fierb  (timp de 10 minute), apoi se ţin în apă rece (ca să poată fi bine curăţate de coajă), se curăţă de coajă, se taie rondele egale, potrivit de groase (eu am fiert ouă de prepeliţă pentru că le aveam în frigider).
   Se aşează fasolea cu mirodeniile în mijlocul farfuriei şi se ornează de jur împrejur cu feliile de castravete, rondelele de ou, măsline şi felii de roşii.
 După gust se pot intercala feliuţe de salam. şuncă, etc.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu