Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

duminică, 29 iunie 2014

Broderia artistică pasiunea tinereții mele - partea a II-a - GAROFIŢE -

   Iată că, după ce v-am arătat una dintre fețele de masă lucrate de mama mea, public acum un model de față de masă,  obiect drag, la care  am lucrat și eu când aveam 19- 20 ani. Pentru mine este o adevarată bijuterie.
Această față de masă  este lucrată în punct de broderie artistică descries la Șervet de masă brodat  - Embroidery Placemat.         
Broderia artis
tică este denumită și broderia gen pictură, este placută, este ușoară, este frumoasă.
Frumusețea broderiei depinde în mare măsură de executarea corectă a punctelor de broderie, de îmbinarea armonioasă a culorilor.
  De acestă dată vă voi arata fotografii, urmând ca în viitoarele articole să public șabloanele și alte detalii privind modul de execuție.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu