Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

marți, 13 mai 2014

Trandafirii mei - 2013


         Aş vrea să vă împărtaşesc câte ceva din experienţa mea privind cultivarea trandafirilor.
Până acum 6 ani nu aveam nici un trandafir în gradină, deoarece mă mutasem de curând la curte.
Cultivarea trandafirilor a fost pentru mine o mare încercare. Uni butaşi i-am cumpărat din diferite magazine, iar restul i-am "prins" singură din lăstari primiţi de la prieteni. Acum mă pot lauda cu ei, sunt mari şi frumoşi.
Dar cel mai frumos şi deosebit este cel numit "The Fairy". Am primit de la domnul Pavel Coruţ- cunoscutul scriitor- un altoi de trandafir cu rădăcină şi trei-patru lăstari. Acest trandafir se îngrijeşte simplu şi este rezistent. Culoarea sa pastelată în nuanţe de roz  se armonizează perfect lângă un trandafir roşu, aşa cum se vede în fotografiile făcute anul trecut. Acum este plin de boboci şi aştept cu nerăbdare să înflorească.




Adaug şi câteva fotografii, tot din 2013, cu trandafirii mei.










             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu