Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

luni, 12 mai 2014

Plantarea răsadurilor de roşii

      
Întrucât vremea la noi a fost nefavorabilă, abia duminică dimineață a fost frumos şi am putut, împreună cu soţul meu, să plantăm în mica noastră grădină răsadurile de roşii, 27 de fire.
Vă pot spune că aceste răsaduri au fost făcute de soţul meu. În luna februarie el a semănat în răsadniţă seminţele de roşii. Aceste semințe le aveam de la o prietenă  din loc. Purcăreni, jud.Braşov. Ea le-a păstrat de la o roşie de aprox.500 g cărnoasă, foarte gustoasă, din recolta ei de roşii.   Răsadurile frumoase şi viguroase ne dau speranţe pentru o recoltă bună de roşii.



Un secret aflat de la prietena mea: înainte de pune seminţele în răsadniţă le-am ţinut câteva minute într-o soluţie de zeamă bordeleză (un vârf de linguriţă de sulfat de cupru -  piatră vânătă - la un pahar de apă) pentru a distruge eventualii dăunători.








2 comentarii:

  1. Buna seara. Sa aveti parte de o recolta bogata si propriile seminte (daca intr-adevar calitatea fructelor va fi cea dorita).Rasadurile sunt frumoase si ingrijite, nu va ramane decat sa continuati ce ati inceput. O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara,
    Mulţumesc mult pentru urări.Apreciez comentariul dvs.si accept si sfaturi.
    o seară plăcută.

    RăspundețiȘtergere