Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

sâmbătă, 10 ianuarie 2015

Muşchi file cu legume la cuptor

Iată că am început un an nou. 2015 să vă aducă sănătate,  prosperitate şi tot ce nu aţi realizat în 2014 să puteţi realiza în acest an. După câteva săptămâni de tăcere iată  că acum am găsit puţin timp să mă ocup şi de blog. A fost un sfârşit de an tumultos, cu pregătiri pentru Crăciun, revelion şi alte sărbători ce au urmat. Copiii, nepoţii, sora, fini şi alte rude ne-au călcat pragul la început de An Nou.
Acum gata cu sărbătorile, vreau să mă ocup şi de micul meu blog căruia i-am dus lipsa.
În acest an  mi-aş dori să am mai multe împliniri, pe lângă sănătate, căci dacă nu ai sănătate nu poţi realiza nimic.
02 ianuarie 2015
31 decembrie 2015




31 decembrie 2015

31 decembrie 2015

Nu mi-am făcut nici un plan de muncă, în activitatea mea profesională (acum sunt pensionară) am lucrat numai după plan: zilnic, săptămînal, lunar şi anual (chiar erai sancţionat dacă la începutul anului nu aveai făcute în agendă  planurile de muncă). Aşa că, acum fiind pensionară voi face ce îmi dictează inima, cheful, plăcerea şi dorinţa.  Cum acest an a demarat cu ninsoare şi geruri cumplite, am stat mai mult  în casă. ocupându-mă de treburi  ce anul trecut le-am tot amânat. Debarasarea de lucruri netrebuincioase a fost una din problemele care nu mai suferea amânare.


02 ianuarie 2015


Pe 2 ianuarie 2015, a înflorit crinul meu, care mi-a adus multă bucurie. Priveşte  pe geam şi zâmbeşte razelor de soare, cu toate ca afară sunt mult sub 0 grade.
Pentru că astăzi am pregătit ceva pentru prânz vă scriu mai jos reţeta:






 Muşchi file cu legume la cuptor

1kg muşchi file sau cotlet dezosat
2 morcovi mari, 2 cepe portivite, o felie de ţelină (eu am avut una de aproape 1 kg.), usturoi pisat, sare, piper, ierburi provensale,  1 kg. de cartofi şi o sticlă de bere de 300 ml.
Am  fasonat bucata de carne şi am feliat-o în 6 porţii. Am încins puţin ulei în tigaie şi am perpelit bucăţile de carne, pe care le-am scos şi le-am aşezat în tavă de ceramică.  
Cartofii i-am spălat şi i-am pus la fiert în coajă cu un praf de sare.
Morcovii curăţaţi şi spălati i-am tăiat rondele, ceapa solzişori. Am călit morcovii, ceapa şi le-am pus în tava cu carne, am aromatizat cu condimente. Cartofii fierţi i-am curăţat,  tăiat în sferturi şi i-am adăugat în tavă, peste care am turnat berea şi o ceşcută cu apă. Am acoperit tava cu folie de aluminiu şi am introdus-o în cuptorul încălzit în prealabil.
Se serveşte cu murături  sau alte salate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu