Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

vineri, 23 ianuarie 2015

Confecţionarea iei cu motive populare - partea III

 Bună dimineaţa! Nu ştiu cât de binevenite sau utile sunt postările mele privind confecţionarea iei mele, dar voi continua să va scriu cum înaintez cu lucrul şi brodatul.
Cea mai dificilă etapă, este cea a alegerii modelului de broderie, după cum v-am mai spus îmi doresc un model din zona Munteniei. Foarte greu sa mă decid, tot ce am găsit de internet mi-a plăcut şi-mi este greu să mă decid. Am sa vă  prezint mai jos câteva modele care mi-au încîntat ochii:
Modelul ales pentru ie.







Aceste modele sunt preluate din cartea "Puncte şi cusături româneşti" de Scânteianu Mihaela.























Model muntenesc de pe Internet
Roata norocului


Acesta este  modelul pentru care am optat. Se numeşte "Roatele cu pene" sau "Roata norocului". Acum să vad cum îl încadrez pe ia mea. Culorile vor fi roşu  şi negru.
Mulţumesc celor care m-au vizitat şi citit.
Va urma...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu