Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

marți, 15 august 2017

Roşii cherry la borban - preparate pentru iarnă


O vară foarte călduroasă, temperaturi de 45- 46 grade C. Grădinița mea a avut mult de suferit.

Dacă în anii precedenți ne-am burat de o producție foarte bună pentru gospodăria mea, în această vară nu am cu ce mă lăuda. Din răsadurile de roșii, jumătate s-au uscat, doar cele de roșii Cherry galbene au fost mai generoase cu mine. Am putut recolta aproximativ 2 - 3 kg din care am reușit să fac 5 borcane cu roșii. 
Aşa arată grădiniţa mea
după o vară caniculară.
Roşiile cherry









Mod de preparare:

roșii cherry  2- 3 kg
o lingură rasă de sare pentru fiecare borcan de 400 g
o lingură rasă de zahăr pentru fiecare borcan
5-6 căței de usturoi
frunze de busuioc, rozmarin proaspăt și boabe de piper.








Se spală bine borcanele și se lasă la scurs. Roșiile alese, să nu fie crăpate, se spală și se aşează în
borcane, alternând cu felii de usturoi, frunzele de busuioc, rozmarin și boabe de piper. Se pune câte o lingură rasă de zahăr și una de sare în fiecare borcan.. Completăm cu apă rece. Se sterilizează 4o- 45 minute. Se lasă să se răcească în oala în care le-am fiert. Se etichetează și se așează în cămară sau beci.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu