Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

duminică, 6 august 2017

Idei pentru casă si grădină - Suport pentru suspendarea florilor


În ultimul timp m-a preocupat foarte mult broderia macrame ( împletitura firelor cu noduri). Am răsfoit toate paginile pe care le-am putut deschide de pe internet încercând sa aflu cat mai mult despre acestă artă și despre materialele folosite.  După ce m-am lămurit despre ce este vorba mi-am procurat diverse fire, șnuruiri din bumbac, in, cânepă și sintetice.

Pentru început am să vă arăt un suport pentru agățatul ghivecelor cu flori. Suspendarea ghivecelor se poate face în balcoane, terase, foișoare sau în alte locuri din casă, curte sau grădină.
Acest model este confecționat din-un șnur sintetic culoare vișinie, cu grosimea de 2 mm. Cantitatea de șnur a fost de 50 m.
Lungimea suportului de flori este de 1,20 inclusiv ciucurele.



Pentru început am căutat locul unde să pot lucra acest suport. Este ușa unui dulap din camera mea de lucru, pe care am atașat 2 cârlige pe care am pus bagheta de lemn. Pe acestă baghetă am atașat cele 36 de fire cu a lungime de 2,50 m ( în două având lungimea de 1,25 m).


































Am prezentat poze cu etapele de lucru şi finaul lucrării.
Suportul poate fi confectionat cu lungime dorită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu