Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

vineri, 7 noiembrie 2014

Panou decorativ cu Floarea soarelui

Moderne şi decorative, panourilor,  peretarele decorative - interpretarea modernă a carpetelor bunicelor noastre - sunt uşor de executat, cu cheltuială puţină. Ele se lucrează pe pânză de in, de sac, etamină, canava, cu aplicaţii din materiale textile sau în broderie artistică, ca mileurile. Se mai pot broda  în punct de cruciuliţă (cross stitchs) sau chilim.


Panoul terminat, se calcă pe dos cu o cârpă umedă şi se montează în felul următor: panourile lucrate pe pânză de in sau sac, se fixează sus şi jos cu câte o baghetă subţire din lemn lustruit, iar cele lucrate pe etamină sau canava vor fi prevăzute în partea de jos cu franjuri din lână în culorile folosite pentru brodarea panoului.
Eu am dublat panoul cu panză, am tras la maşină de cusut, formand un săculet, în interior am introdus un carton având dimensiunile panoului. Din lână am răsucit un şnur.
Panoul meu este cu floarea soarelui şi lucrat cu broderie artistică. Punctele folosite, punctul rămurică sau crenguţă, punct de  broderie plin sau plat şi punct aruncat intercalat.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu