Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

luni, 26 septembrie 2016

Cămașă tip bluză cu broderie de mână

Am o cămaşă tip bluză pe care pe care nu am mai purtat-o de mulți ani.
Acum m-am hotărât să-i schimb puţin aspectul şi cred o voi purta cu multă plăcere.
În partea stângă i-am desenat un  motiv floral stilizat pe care-l voi broda manual .
Cămașa este confecționată din ţesătură bumbac 100%, având un aspect de bluză școlărească. Cu broderia terminată va arăta ca nouă

.




Final
































Punctele de broderie folosite au  fost descrise în postări anterioare, dar le voi reaminti :

- punctul rămurică sau crenguţă;
- punct de broderie, plin sau plat;
- punct aruncat intercalat;
- punct lănțișor;
- punct de feston;
- punct șnuruleț drept și oblic;
- punct de broderie plină în relief.
- punct zig - zag;
- punct încrucişat.

 În postarea viitoare vă voi prezenta modul de lucru al unor puncte de broderie ce nu le-am detaliat în postările anterioare.

Acum am să pun  în pagină diagrama desenului, în cazul că vă place aș fi foarte bucuroasă.





Pe curând......






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu