Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

joi, 26 martie 2015

Ouă de Paşti - Quilling pas cu pas

Da, a venit şi mult aştepatata primăvară. Mai sunt 2 săptămâni până la Sărbătorile de Paşti

Au început şi pregătirile:curăţenia de primăvară, liste cu ce vom pregăti pentru masa de paşte şi cumpărături.

Ca tot romanul ne dorim un Paşte îmbelşugat dar mai ales liniştit.
Eu am făcut câteva ornamente pentru această sărbătoare. În fiecare an mă preocupă decorarea locuinţei pentru întâmpinarea acestei sărbători. 
Dar iată ce am meşterit:

























 Pentru acest ou am recurs la hobby-ul meu :quilling



Pentru a lucra acest ou decorativ, am desenat pe hârtie conturul unui ou. Apoi am răsucit fâşiile de hârtie în diferite modele pentru flori şi cerculeţele necesare pentru decorarea oului.
Pentru a vedea cum am executat aceste mici flori şi cerculeţe citiţi postarea din 28 mai 2014, unde explic cum se lucrează aceste mici decoraţiuni.
Aveţi nevoie de fâşii de hârtie colorată, acul de răsucit hârtia,  adeziv, ace cu gămălie, un suport de plută şi pamblici înguste.
După imaginaţia dvs. decoraţi oul desenat, având grijă să nu se lipsească de şablon.

Pentru fixarea florilor şi cerculeţelor citiţi postarea din 16 iunie 2014  "Cum se fixează quillingul."
După ce s-a uscat,  se desprinde oul decorat  de pe şablon şi se adaugă fundiţa.
Tot cu aceste cerculeţe şi floricele se poat decora  ouă din polistiren.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu