Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

miercuri, 25 iunie 2014

Suport croşetat pentru pahare


Inspirată dintr-o revistă, unde am văzut suporturi croşetate pentru pahar...sau pentru ceaşca cu  cafea sau ceai, am ales un model simplu, pe care l-am lucrat şi apoi am desenat diagrama...pentru a o înfăţişa aici
Aţa folosită este bumbac DMC, la bobin de 50g şi cu grosimea firul
ui de 10. Am folosit o croşetă de 1,15. 

Pentru a lucra o


astfel de dantelă rotundă se poate începe, fie cu un inel făcut din 12 ochiuri de lănţişor, fie cu ajutorul unei bucle duble din fir (cam de 7 mm diametru).
Pe acest inel lucrăm rândul 1: 16 picioruşe scurte reprezentate în diagramă printr-um T.
La rândul 2 avem picioruşe lungi, desenate printr-un T tăiat cu o linie şi între ele câte un ochi de lanţ desenat printr-un cerculeţ. În continuare se pot urmări rândurile pe fotografiile următoare.

Fotografiile diagramei ...sunt din mai multe poziţii pentru a putea, cei interesaţi, să descifreze succesiunea lucrului.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu