Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

marți, 3 iunie 2014

Şablon broderie artistică (Bordado Fantasia) nr. 1 şi 2

          Este marţi.  Niciodată marţea, nu am fost în apele mele. Şi când eram salariată  la "stat"(nu la stat degeaba), marţea era greu,  cu multe probleme.
M-am trezit destul de târziu şi fără chef de nimic.

 Cu toate acestea am pus să fac o dulceaţă de căpşune. Nu multă, din 2 kg. de căpşune, atât am cules din marea mea grădină. Totuşi sunt mândră de recolta noastră.
Am să mai fac, dar va trebui să cumpăr de la piaţă. Dar despre reţetă altă dată.

Afară  s-a înnourat, chiar a şi tunat de câteva ori. A început să plouă. Nu a mai plouat de mult (de ieri)!!!

          Rar
                     de George Bacovia
Sablon nr.1

Singur, singur, singur,
Întru-un han, departe
Doarme şi hangiul,
Singur, singur, singur...

Plouă, plouă, plouă,
Vreme de beţie -
Ce melancolie!
Plouă, plouă, plouă...

Nimeni, nimeni, nimeni,
Cu atât mai bine -
Şi de-atâta vreme
Nu ştie de mine
Nimeni, nimeni, nimeni...


Tremur, tremur, tremur,
Orice ironie
Vă rămâne vouă -
Noaptea e târzie,
Tremur, tremur, tremur...

Veşnic, veşnic, veşnic,
Rătăciri de-acuma
N-or să mă mai cheme -
Sablon nr.2
Peste vise bruma,
Veşnic, veşnic, veşnic...

Singur, singur, singur,
Vreme de beţie -
I-auzi cum mai plouă,
Ce melancolie!
Singur, singur, singur...


          Acum vreau să expun două din şabloanele (pentru mărimea reală se vor imprima pe hârtie A4), pentru faţa de masă cu broderie artistică.
Sablonul nr. 1 reprezintă coşuletul de pe laturile feţei  de masă, iar  şablonul nr. 2 , părţile laterale ale coşuleţului. Acesta se va desena in deapta in stilul oglindă.


Coşuleţţul în original.
Cred că vă aduceţi aminte că am publicat fotografia ei. Celelalte şabloane le voi publica în următoarele postări.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu