Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

sâmbătă, 14 iunie 2014

Dulceaţa de agrise (coacaze) - o alta delicatesă

   Dulceaţa de agrişe (coacăze) am făcut-o din agrişele culese din arbustul nostru. Este al treilea an când  rodeşte , suntem foarte mândri de el. Când l-am cumpărat nu credeam că o să ne facă aşa mare bucurie.


 Am cules ieri 1,150 kg agrişe (coacăze) şi după ce le-am curăţat de codiţe a rămas 1kg.
Peste ele am pus 1 kg zahăr şi zeama de la o lămâie, le-am lăsat aproximativ 10 minute, din când în când scuturând cratiţa.
 Le-am pus pe foc, am luat spuma ce s-a format şi în  35 minute dulceaţa era gata. Am pus un pliculeţ cu zahăr vanilat.

  Am răsturnat dulceaţa într-un castron şi l-am acoperit cu un prosop umed. Când s-a răcit am pus-o în borcane.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu