Motto

"Să trăieşti nu este suficient. Trebuie să ai soare, libertate şi o floricică" H. Ch. Andersen

luni, 1 septembrie 2014

Colier cu floricele croșetate

Orice tânără își poate crea un colier cu floricele croșetate cu fir auriu, pentru a face o rochie de seară dintr-o rochie simplă.
Pentru exemplul prezentat aici, am ales ață Anchor care are și adaus de fir metalic auriu. Am folosit două culori,  maron- castaniu cu fir auriu și galben cu fir auriu. Am combinat aceste două culori și am croșetat floricelele din imagine. Modul de lucru este similar cu cel descris în Floricele croșetate și Floricele croșetate cu mai multe rânduri de petale. Am realizat astfel:  o floare cu trei rânduri de petale, la care am schimbat culoarea pentru rândul 2 de petale și încă trei flori, pentru care după ce am lucrat  inelul central, am lucrat:


-  15 petale la floarea maron (pentru o petală: lănțișor și 4 bucle, 3 piciorușe lungi triple și iar lănțișor de 4 bucle, pentru fiecare petală despărțite între ele prin picioruș orb / cele 3 piciorușe triple se lucrează în același ochi de la rândul precedent),
-  12 petale la floarea galbenă mai mare (pentru o petală: lănțișor de 3 bucle, 2 piciorușe duble, 2 ochiuri de lanț, 1 picioruș scurt, toate piciorușele se lucrează în același ochi de la rândul precedent, petalele sunt despărțite printr-un picioruș orb);
-  11 petale  la floarea galbenă mică (pentru o petală: 3 ochiuri de lanț, 1 picioruș lung, 2 ochiuri de lanț, 1 picioruș scurt, cele  două piciorușe se lucrează în același ochi de la rândul anterior).

Pentru asamblarea colierului am folosit două fâșii de organza bej pe care am cusut floricelele și în jurul lor am răsucit un șnur făcut din patru fire de ață galben aurie răsucită cu 4 fire de ață maron cu fir auriu.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu